Tuesday, February 5, 2019


Тинејџери, Пиво И Џепарлак-Пијат Ли Или…

 0

Пијат ли толку многу тинејџерите?

Тинејџери пиво и џепарлак е честа тема меѓу родителите. Неретко завршува со критики до нив и констатација дека “изглед пијат“.
Дали е навистина така? Или секогаш тие нечинат.
Ќе се потрудам најкратко што може да ви прераскажам како јас се сретнав со тоа прашање на неубав начин.
Кога од школото ќе ве повикаат и ќе ви кажат дека треба да дојдете затоа што вашето дете претерувало Тинејџери, пиво и џепарлаксо пиење Пиво.
Ако и баре малце ви стало до вашето дете а ви стало, ќе ви се пресечат нозете. Незнаете што ли сега се случило????
Тинејџери, пиво и џепарлак, темата што и ние со нашите пријатели сме ја коментирале ми се наметна, да не претеруваме со џепарлакот, не ќе да е тоа, кога се нема се нема, џепарлакот е испод минимум.
А од каде па сега пиво? Денешниве деца сакаат сокови, газирани, енергетски напитоци, може на журки и некаков алкохол ама у школо и тоа Пиво? Прашалник до прашалник.
Во школо ме дочека класниот и професорката по Хемија на чии час се пиело Пивото. И почнаа, стерео да ме бомбардираат во Долби систем со критики и поплаки…како било, што се случило, срамота, лош пример….ма што се не слушнав за 2-3 минути. Незнаев само каде да клиснам побрзо.
Едино што знев и што ми помина низ глава дај да се видам со детето, да видам што тоа ќе ми каже.

Тинејџери, пиво и џепарлак, се само ова средново некако го нема

Тинејџери, пиво и џепарлакЈа здогледав во училница, оклештена се израдува кога ме виде. Прашалници уште повеќе. Ваљда треба да се извини, да се оправда, да ме излаже нешто, мада тоа никогаш не го прави.
Тато не се нервирај не сум јас крива што се неписмени, таман да и објаснам, нејќеше да слуша излезе од училница и отиде кај директорката да ме пријави. Дигнаа паника во цело школо за ништо.
Ми го покажа “Пивото“- енергетски напиток “Bear“. Како што на професорката Англискиот јазик и бил јака страна  или “ што се баби снило…“ така и прочитала место Bear– Beer а бидејќи незнаела што е Bear и ете ти паника.
Тоа траеше неколку дена. Затоа што после тоа бруката пак беше голема. А бидејќи беше јасно чива е грешката а оваквите неписмени фаци не се сложуваат дека они грешат уште повеќе следеа напади. Дека и тие пијалоци биле вакви или онакви и на крај….слаба оценка на детето. Дал да се смеам или плачам.Тинејџери, пиво и џепарлак
Тинејџери, пиво и џепарлак тука нема никаков проблем едино ако ти сакаш да најдеш или… ако незнаеш добро Англиски.
Џепарлакот нам ни бил мал и на овие тинејџери им е мал и на оние утрешните ќе им биде мал. Затоа родители или заработете повеќе, работејќи и од дома хонорарно ако треба , па пружете им. Или пак дозволете им во ерата на интернет да они сами си заработат Еве ви линк , нека се информираат и нека сами решат. Место социјални мрежи можеби ќе се решат да заработат и повеќе од вас.
Тинејџери, споделете го линков на вршњаците, некој од нив сака да си купи Bear, Monster или Red Bull  со свои заработене пари, знам такви кои си купија и автомобил.

No comments:

Post a Comment