Monday, January 28, 2019


Мулти – Левел Маркетинг, Измама На Столетието

Како Мулти Левелот стана измама?

 0

 Дали земјите во развој се плодно тло за МЛМ?

Мулти – Левел Маркетинг или мрежен маркетинг накратко преставува здружување на повеќе лица околу една идеја, еден или група производи. Само запослени, без управни одбори, шефови и газди. Дали ваквиот начин на организација доведува до безвластие и хаос во трговијата, без хиерарјиха на пазарот и анархија за клиентите?
За да ја изанализире тезата дека се работи за измама на столетието најдобро е да ги запознаеме МЛМ компаниите. За да го победиш- подобро запознајго.
Ќе стартуваме од оние најголемите МЛМ компании, оние кои се на пазарот 40-50 и 60 години.
Мулти – Левел Маркетинг начинот на продажба е добар начин да излажеш многумина за лош производ, ама мора да си многу добар ти и твоите дистрибутери за тоа да го правите 50-60 години и тоа низ целиот свет. Каде законите не се исти и каде правниот систем ги штити клиентите. Во неразвиените земји каде правниот систем е на ниви на Банана држава најлесно е да излажеш некого. Посебно ако ми кажеш дека ќе се излечи или ослаби и подмлади. Ај 2-3 години, а можеби некој и може 50.

Заобиколи ги законите и собери им ги парите на оние кои не знаатМулти Левел Маркетинг измама

Мулти – Левел Маркетинг Сепак најдобро тло место за расплод наоѓа во земји каде образованието е најниско. Каде населението не само што не е образовано него и е со многу мал коефициент на интелегенција. Ќе се сложите на такви места е најлесно да им ги соберете парите на луѓето и да си заминете.
Кај нас во Македонија има повеќе Мулти – Левел Маркетинг компании. Само што неможам да го спојам тоа дека овде луѓето се со мал коефициент на интелегенција и дека истите компании си заминале. Уште ги гледам момците што “усисаваат“ оние што “учат како здрево да се храниш“ и оние што “разубавуваат“. На жалење на “експертите“ има и такви кои многу добро придонесуваат за суфицитот во државава. Јас колку имам сознанија Суфицит е она кога ти заработуваш многу во странство и девизите ги трошиш тука.
Во Соединетите Американски Држави ако некој ти продаде чкарт роба или недај боже нешто што е штетно за твоето здравје, може да го тужиш. Не само тоа да го тужиш и да го одереш неговото осигурување. Да се обезбедиш за цел живот – ако преживееш НЕЛИ.
Мулти – Левел Маркетинг компаниите таму значи мораа да имаат екстра квалитетни производи. Во спротивни ќе ги одерат адвокатите и оштетените странки – клиенти.
Е ама кај нас, каде нема луѓе со низок коефициент на интелегенција опстојуваат од 80-те и 90-те па до денес, и сеуште има од оние кои се фалат. “Некако измамава многу голема ми изгледа“.

Храна, здравје убавина и пари треба секаде на светот

Мулти – Левел Маркетинг компаниите функционираат скоро во секое ќоше на планетава. Има многу стручњаци кои велат
не само што се измама туку и дека се лаже за нивните годишни промети. На тој начин ги врбувале луѓето. Што повеќе лажат повеќе луѓе се вклучувале….
Ајде да видиме што вели Чичко Google за ова. Дали овие наши елсперти се во право? Да видиме кој  се најдобрите Мулти – Левел Маркетинг компании?
Кој се најуспешните 10 Мулти – Левел Маркетинг компании и колкав промет имаат (податок за 2018)
Amway is an American organization established by Richard Devos and Jay Van Andel in 1959. It has a revenue of 8.6 billion USD.
Avon is a public company founded by David H. McConnell in 1886 with a revenue of 5.72 billion USD. It employs 25,000 people.
Herbalife Nutrition is a global direct selling company founded by Mark Hughes in 1980 with a revenue of 4.43 billion USD. The company operates over 90 countries through a network of 3.2 million independent distributors. It employs over 8000 people.
Naswiz Retails Private Limited is an Indian Direct selling company founded by Santosh Chrandrakar in 2001.   2.5 million associates. 
Tupperware is the USA ( Мулти – Левел Маркетинг ) company founded in 1948 by Earl Tupper with revenue of 2.26 billion USD. It employs 13,500 people. Tupperware manufactures develop its products. 1.2 million direct salespeople.

Втората половина од 10 надобри Мулти – Левел Маркетинг компании:

Forever Living Products is an American Company which is founded by CEO Rex Maughan in 1978 has a revenue of 1.7 billion USD. Оperates over 4100 employees.  9.3 mill. distributors.
Oriflame is a public Swedish multi-level marketing (Мулти – Левел Маркетинг)  company founded by Jonas Jochnick and Robert Jochnick in 1967 with a revenue of 1.4 billion USD.   60 countries with  3.6 million distributors.
Vestige is an Indian direct selling company founded in 2004 with a revenue of 0.13 billion USD.  92 offices,  2800  centers in India.
 Lifestyle Marketing is (Мулти – Левел Маркетинг ) Founded in August 2013. It deals with a range of day to day life products.
Modicare is a Direct Selling Company founded in 1996 by Samir Modi.  
Ете тоа се Топ 10 во светот
Само овие 10 компание прават промет од 26 милијарди долари за една година(2018). Тоа отприлика би било колку 9 буџета на Македонии.
За да измамата биде поголема според аналитичарите Експерти, овие компании ,  отприлика 70% од овој промет го враќаат назад како награда на своите партнери.

Дали во овие компании може да се заработува како во ТАТ?

Мулти – Левел Маркетинг компаниите имаат одржлим маркетинг план и бидејќи не е пирамидален е и одржлив 50-6- години. Неможе да заработувате а да не работите ништо.
Пирамидите се сепак за фараоните и нивниот задгробен живот 
Мулти – Левел Маркетинг компаниите овозможуваат самозапослување во време кога политичарите не го умеат тоа. Системот на подрчка на овие компании го прави тоа што истиве овие политичари не научија како. Наградувањата во овие компании се за оние кои се потрудиле, кои сработиле кои направиле нешто повеќе денес од вцера, не затоа што имаат некаква книшка.
Може да не ги сакаш овие компании ама биди себичен и земи си само за себе од нивните продукти биди експерт олесни си го животот, биди експерт продолжи си го животот.
Биди експерт и сподели го текстов нека и останатите знаат подобро од експертите.

No comments:

Post a Comment