Friday, January 25, 2019


3 Основни Правила За Грижа-Консумент И Соработник

Како најдобро да се грижиме за клиентите и соработниците

 0

Како грижата за консумент и соработник ни го дуплицира работењето?

3 основни правила од досегашното мулти левел работење се наметнаа како предуслов за раст на работењљето и заработката. Уште на стартот ќе напоменеме дека во грижата за консумет и соработник заработката се става на последно место како интерес.
Следењето на консумација на нашите продукти на консументот се основа на МЛИМ. За да имаме солиден бизнис, долготраен и квалитетен мора да се базира на задоволни консументи. Секој од нас поединечно во животот е недисциплиниран помалце а тоа е и еден од разлогот за кој треба да сме во контакт . За да сме сигурни дека почнал. Со тек на времето ќе видиме дека резултатите ќе го мотивираат да биде дисциплиниран. За старт мора да сме туке со него- НИЕ.
Како и секаде така и во нашиот бизнис. Секогаш има паметни комшии, роднини и пријатели кои ќе сакаат да дадат мислење за тоа и да го предомислат нашиот клиент. Мораме да сме покрај него за да не дозволиме да го отргнат од одлуката. Помагаат или само сакаат да помогнат, линк за дообјаснување за нашите душогрижници.3 основни правила
Така го заокруживме 1. правило за пратење на консументи и соработници:
-Да сме во контакт на стартот, да ги заштитиме од негативни влијаниа

2. Резултатите се оние кои ќе ја превземат грижата понатаму

Во наредното ненапишано правило треба да се погрижиме да резултатите бидат увидени, апсолвирани и без грижа на совест ако треба и расказани на околината.
3 основни правила се всушност целина за постигнување резултат. Клиентот за подобро здравје, намалени или зголемен број на килограми, севкупно  ЗА ПОДОБАР ИЗГЛЕД.
Соработникот за резултати од сработеното, остварени цели па и почетни заработки.
И кај едните и другите резултатите се потоа мотиватор дополнителен, ние како ментори само треба да насочуваме и даваме правец.
Знаете човек кога е најсреќен кога лута?
-кога ќе се врати дома
Затоа треба да усмериме исправиме и насочиме кон целта нивна и зацртаниот план, се друго е неважно.

3. Да споделиме знаење како они да споделуваат

3 основни правила за грижа не би биле целосни ако како финисх на се не се потрудиме да ги наулиме како и они да го прават исправно понатаму истото.
Кај клиентите и соработниците ако сме ги завршиле добро првите 2 правила тогаш ТРЕТОТО е многу полесно.
Резултатите кај клиентот се видливи, само треба да му посочиме како кога ќе биде прашан да раскаже да се пофали несебично да каже како и од што.
Резултатот кај соработникот е видлив од растот на бизнисот од патувањата, дружењата, заработката и потрошеното. Важно е да тоа лично искуство добро се спакува и несебично се раскаже или на интернет или меѓу најблиските.
Ќе остане наша заложба да повторуваме најчесто што можеме дека:
Огромните заработки доаѓаат кога сте опкружени со поуспешни од вас
3 основни правила имаа и свој ФИНИШ а тој е најсладок

Задоволен клиент е секогаш топ соработник

Бидете несебични 100%, понудете ги вашите продукти секаде и во секое време, во својата околина, држава и преку интернет во целиот свет. Испратете ги своите клиенти како треба добијте презадоволен соработник и тоа правете го масовно. На пример и вака “Работа од дома“.
Да стартуваме и од тоа дека ќе го споделите линкот со своите пријатели за да и они дознаат како.
Велат грев било да имаш решение за некого а да не му кажеш. Затоа помогнете им на најблиските, раширете ја вашата приказна на интернет несебично, и бидете среќни кога за тоа ќе бидете екстра добро наградени.

No comments:

Post a Comment