Tuesday, January 15, 2019

  Шоферска мака голема

    Здравствените проблеми кај шоферите значат помалце извозени километри

Шоферските проблеми не се малце, посебно на оние од Блканот.
Проблеми со документи, со камионот, приколката а на врв од тоа и со газдата, е многу е. Ама барем да е толку, има уште еден ставен настрана а најважен.Потиснат некаде позади а бара толку малце за решавање.

Испровоциран од едно среќно завршено искуство со овој проблем кај еден колега решив да го споделам.

Шоферските проблеми навидум мали и небитни еден колега го доведоа скоро до операционен стол.
Се работи во основа за нешто ситно, за нејадење и јадење, неважно нели.

За тоа кога јадеме, кога не, можеме или не, а може ли да почека или не.

 Е така нашиот во приказнава херој мислеше дека е небитно кога јадеш, важно добро да се настегаш.
Многу километри, многу разни патишта, многу ограничувања те 45-ка. На тоа додај 9-ка или 11-ка а уште 24 или 45 викенд, се некако брзаше. И кога ќе решеше да успори секогаш нешто беше хитно. GPS, Viber, Skype и телефонски повик од газдата ќе пореметеше се.

А тој, секогаш “нема проблем“ покасно ќе каснам.

Линк за решени проблеми најчесто од дехидрација и неправилна исхрана

Одложувањето почнува со “ништо не ми е“

Шоферските проблеми одат дотаму што нашиот колега занемарувајќи ги реакциите на телото на неправилната исхрана реагираше стално со “ништо не ми е“.

А дали е така?
Нашето тело  не е влекач Еуро 6 вози не застанува додека има нафта вози.
Не, не е.
Телото работи не застанува додека му е добро, а за да е така му треба храна, онаа што него му треба, му треба вода. А одвреме навреме и испуштање на течности.
И кога не му ја даваме храната што ја бара почнува да реагира. Помалце главоболки, притисок, зуење, киселини, несоници, тахикардии, болки.
Втора фаза е конкретни реакции-кои пак ако не ги препознаеме не водат до оние налјошите, кога многу тешко се враќаме назад.



Тоа знаат да бидат- нередовни мењање течности, никакви столици, повраќања, болки во стомакот, веќе хронични главоболки.

Не ретко грчеви долготрајни, отекувања на делови од телото забоболки, трнење на рацете, потење....
Многу шофери ќе си се препознаат, уствари сите што имаат т.е. немаат добра исхрана.
Трите фази на “лошото“
За најлошите фази нема многу што да раскажуваме бидејќи тука сме да спречиме. Од искуството на колегата да научиме и смениме.

Неговата фаза беше онаа наизглед ништо страшно ама само што не почнала третата.
Вишак килограми, могу киселини, притисок а како сам вели “абе само еднаш дневно јадам
Е тука е и проблемот , еднаш ама ко за 6 пати, и телото се мачи а неможе ни да се одмори. Секогаш ваквиот оброк е навечер.
Колегата прифати совет во земјата во која беше се јави си купи “додатоци“ и...После 30 тиот ден како вели беше друг човел-подобар.
Многу подобар, полесен некако.
Линк до сите производи за додатоци  во исхраната
Започна со сокот од Алоја а потоа некои додатоци и како што бива.
БОЛЕСТА ВЛЕГУВА ПРЕКУ УСТА АМА И ЗДРАВЈЕТО
Ако неисхраната ни го растури здравјето, тогаш здравата храна ќе ни го среди, се надевам дека не ви е вам касно, ако не сте претерале до сега.

Линк за нарачка на пијалоците на Алоја и најдоле земјата во која сте
Ви стоиме на располагање за било какви информации.

Од повеќето изминати километри секогаш поважно е да се вратиме дома здрави.
Живели и секое добро помалце километри и подобра цена по километар во новата година.

No comments:

Post a Comment